Skip to content

Dankzij de efficiënte afhandeling van facturatie en incasso van eigen bijdragen, verhogen we het rendement en verbeteren we de klantervaring.

Optimore verzorgt financiële dienstverlening voor haar opdrachtgevers (netwerkeigenaren). Dit betreft onder andere facturatie en incasso van eigen bijdragen of vastrechtvergoedingen aan bewoners en bedrijven aangesloten zijn en/of gebruiken van een opgeleverde netwerkaansluiting. We kennen twee facturatiesoorten waar Optimore processen voor ingericht heeft. Ook debiteurenbeheer valt onder financiële dienstverlening.

Abonnementenfacturatie

Voor de maandelijkse facturatie van vastrechtvergoedingen maakt Optimore per adres klantabonnementen aan. Eén keer per maand worden er vanuit deze klantabonnementen facturen aangemaakt welke online worden verzonden.

Projectfacturatie

Voor de projecten waarbij Optimore de eenmalige facturatie verzorgt maken we gebruik van projectfacturen. Op het moment dat een netwerkverbinding klaar is voor gebruik, wordt een workflow gestart die het facturatie-traject opstart. De eindgebruiker (bewoner of bedrijf) ontvangt vervolgens een eenmalige projectfactuur.

Debiteurenbeheer

Goed debiteurenbeheer helpt u bij het (op tijd) betaald krijgen van uw facturen. Debiteurenbeheer begint al vóór een overeenkomst wordt aangegaan met de eindgebruiker (bewoner of bedrijf) en eindigt wanneer de abonnementen- of projectfacturen voldaan zijn. Optimore voert alle activiteiten uit die ervoor zorgen dat uw klanten openstaande facturen betalen. Denk hierbij aan het opstellen en verzenden van herinneringen en/of aanmaningen en het nabellen in geval van (langdurig) openstaande facturen.

Meer informatie?

neem contact op
Back To Top